Beathas gata

Alla inlägg under augusti 2016

Av beathasgata - 21 augusti 2016 13:01

Här haft en hemsk natt med mycket smärta. Verken medicin eller värmedynor hjälpte utan timmarna bara gick. ?

 

Av beathasgata - 19 augusti 2016 09:08

Känner mig väldigt ledsen o nere. Saknar när jag kunde va social ute o träffa vänner. Saknar sommaren och solen. Att kunna sitta ute o njuta av naturen.

       

Av beathasgata - 19 augusti 2016 00:44

Efter att ha haft problem med mobiltelefon en tid så här jag beslutat att jag ska pröva min gamla och se om problemen kvarstår eller om de löser sig. Om de kvarstår så innebär det att jag har radio skugga i huset och kvar står de inte så måste jag skicka in telefonen på reperation  

Av beathasgata - 18 augusti 2016 21:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av beathasgata - 7 augusti 2016 00:59

 

Av beathasgata - 7 augusti 2016 00:25


I dag har det varit en sådan där dag då sängen varit alldels för skön och kroppen alldeles för ond för att vilja gå upp. När huvudet sedan säger att det inte finns någon orsak att gå upp. Ja då blir kampen upp så mycket svårare.

Men framåt kvällen kom jag upp och har även varit ute en sväng fixat något i magen även om getingarna (vilka jag är allergisk mot) jagade bort mig från maten efter ett tag men då hade jag i alla fall fått i mig det mesta.


Nu är klockan en halvtimme över midnatt och grannarna ägnar sig åt att spela musik med sådan bas att jag först trodde det var någon som sköt fyrverkerier utanför men när jag kom ut så var det inget fyrverkeri men det var hög musik så ja sova lär det ju inte bli tal om men o andra sidan har jag ju vänt dygnet så gör inte så mycket just nu även om jag tycker synd om barnfamiljerna runt om. 


              

Av beathasgata - 6 augusti 2016 18:00


I dag har min undebara vän sin födelsedag.

Önskar så att jag kunde på nått sätt visa henne hur mycket hon betyder för mig

och hur mycket jag tycker om henne.

Min vän finns där när livet känns som att stå vid en ravin och det enda som finns framför är ett oändligt djup

och hon finns där när man nått bergets topp och får njuta av utsikten.

Ja hon är verken rädd för djupet eller höjden,glädjen eller sorgen.

Min vän vet mina brister och mina svagheter men fortsätter       

att tycka om mig trotts allt. Min vän hjälper, puchar och uppmuntrar och får mig

att växa en millimeter i taget.

Det är precis en sådan vän som alla borde ha.

 Jag är så oändligt tacksam för dig 

Min älskade vän STORT GRATTIS på din dag.

     

Av beathasgata - 4 augusti 2016 03:06

       


En sång med text som känns som den sätter ord på det som är så svårt men samtidigt ger tröst och hopp.


 


Presentation


Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards